- خانه
- درباره ما
- فرمهای ارزیابی مهاجرت
- وقت سفارت و صدور ویزا
- رضایتمندی
- پشتیبانی
پشتیبانی مستمر
به صفحه "تماس با ما" مراجعه کنید - اخبار
- تماس با ما
مرکز کمک
بیش از یک دهه تجربه، ما صدها سؤال از سؤالات شما را پاسخ و در اینجا ایجاد کردهایم که به شما امکان میدهد جزئیات را درک کنید.
خیر، درخواستهای ارسال شده بوسیله پیک مورد پذیرش قرار نمیگیرند. هر متقاضی باید شخصاً و یا از طریق شخص مجاز (دارای اختیار) از سوی نمایندگی، درخواست خود را در دفتر ثبت کند.
بیمه درمانی سفر شما باید تمام سفر شما را پوشش دهد.
بنابراین توصیه میشود که برنامه سفر خود را پیش ببرید و حداقل دو هفته قبل از تاریخ عزیمت برنامه ریزی شده، درخواست کنید. متأسفانه، درخواستهای ویزایی که به موقع ارسال نشدهاند نمیتوانند پردازش شوند. شما میتوانید برای یک ویزای شنگن سه ماه قبل از شروع سفر خود درخواست کنید. درخواستهای ویزای ملی حداقل به 6 تا 8 هفته برای پردازش نیاز دارند.
خیر، امکان تغییر آدرس ارائه شده به دفتر خدمات پیک که در سفارش ارسال شده در هنگام ارائه درخواست قید شده است، وجود ندارد.
خدمات تحویل پاسپورت از یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت 8 تا 17 ارائه میشود.
شما میتوانید وضعیت گذرنامه خود را از مرکز تماس پیگیری کنید.
گذرنامهها، به افرادی غیر از افرادی که اسامی آنها در رسید پیگیری صادر شده در طی فرآیند ارائه درخواست ثبت شده است، تحویل داده نمیشود. در زمانی که شخصاً پاسپورت خود را دریافت میکنید، باید یک مدرک شناسایی معتبر را ارائه دهید، در حالی که اگر شخصی بغیر از شما و به نمایندگی از جانب شما بخواهد پاسپورت را تحویل بگیرد، باید اصل رسید و یک مدرک شناسایی معتبر را ارائه دهد.
بله، امکان لغو سفارش پیک وجود دارد. متقاضی میتواند در زمانی که پاسپورت از سفارتخانه / کنسولگری صادر شده باشد، سفارش خود را از طریق مرکز تماس شرکت خدماتی لغو کند. هشدار: هزینه سفارشات پیک لغو شده بازپرداخت نمیشود.
همه خدمات اضافی ما اختیاری هستند و بر فرآیند یا نتیجه تأثیری ندارند.